Erbjudande till Nextory - Buzzador

Nu var det ett tag sen jag bloggade men nu är det dags igen.
Först ska jag ge er ett erbjudande till Nextory som jag har fått via Buzzador.



Ni som inte vet vad Nextory är, kan jag berätta att det är sida för ljudböcker, man kan även ladda ner deras app. Det finns många olika böcker att välja mellan som man kan ladda ner och lyssna på offline.

Alla som registrerar ett konto hos Nextory med koden som ni får av mig, får testa tjänsten gratis i 30 dagar. Det är helt kostnadsfritt och enkelt att säga upp efter gratisperioden och det är ingen bindningstid.

Klicka på denna länk och ange koden NnGhR


2 kommentarer:

  1. My experience was not good with them

    SvaraRadera
  2. Im sorry that you didn´t have good experince.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.