Nedräkning Thailand

Jag håller på att planera lite inför min resa och har kommit så långt att jag tagit fram resväskan och packat ner lite bra-att-ha-saker-till-huset.

Nu undrar jag i mitt stilla sinne hur jag ska klara av att lyfta av resväskan från bagagebandet? Den kommer ju vara tung dvs för tung för mig att klara av att lyfta...hm...jag får helt enkelt fråga någon vänlig själ om de kan hjälpa mig.


Jag har skrivit ut mitt försäkringsbevis som jag ska ha med i fall jag blir akut sjuk eller om det händer en olycka. Jag har tagit fram mitt pass, mina biljetter och lagt detta i en special plånbok. Längre än så har jag inte kommit.

Jag ska flyga med Finnair och har bokat i komfort klassen, first klass kostade 400 euro mer medans komfort kostade 15000 bonuspoäng.


9 dagar kvar

Här kommer några bilder som jag har fått av Johanna

Johanna och Tassen

Tassen

Suanson Beach vid soluppgången

Huspaddan

Mitt älskade hus

2 kommentarer:

  1. Härligt snart vara på väg.....
    Nu får jag börja nedräkning igen!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Titti
      Efter denna resa har vi en nedräkning till 😊 åker i juli igen 😂

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.